Julkänsla

Jag insåg just en sak.
Det är SKITKONSTIGT!
JAG av alla människor har julkänsla.
Det är ju hur jääävla skumt som helst?
Jag har ju haft en riktig julkänsla på hur många år som helst? Och det kan många intyga. 
Jag har inte på flera år velat bry mig om juldekorationer, granar, adventsstakar osv. 
Men iår, vettefan varför, så har jag letat min adventsstake hur länge  som helst (hittade den idag!), pratat om gran med Olof i flera veckor, velat göra & äta pepparkakor, äta massa lussebullar, lyssna på julmusik och jag vill tillochmed att det ska komma lite snö (notera lite).
Det skummaste är att jag har dom här julkänslorna trots att det egentligen känns hur långt som helst till jul, men det är bara 14 dagar bort egentligen.
Jag menar, vädret är ju inte direkt juligt. Är inget förutom datumet som egentligen säger jul. Men det är snart jul.
Och jag vill faktiskt fira jul iår. Av nån konstig anledning? :o
Känns JÄTTEKONSTIGT!
Liksom, jag, tjejen som brukar gå runt och vara tjurig den här tiden på året, är hur pepp som helst!
Och blir helt julmysig av allt. 
Vill se ensam hemma filmerna, för dom är ju bara så jul!
och jag vill bara att det ska bli jul!
Konstigt.
Christmas!


Kommentarer
Postat av: Anna

Shiiiit, det är nå fel på dig! :o

2011-12-12 @ 17:39:15
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0