KLAR!

Iallafall halvklar! x)
Har skrivit klart och skickat in min assignment B, alltid nånting!
OCH jag har äntligen lagt in massa bilder från kameran & mobilen. Visserligen är typ 97% av dom på Yoshii, men han är såå söt så de gör inget :D
Nu ska jag ta och försöka läsa lite om Rwanda hade jag tänkt, sen måste jag duscha också.

Min massage jag skulle på imorrn och har sett framemot hela helgen, blev förövrigt just inställd, vilket suger. Massören hade fått magsjuka, så var ju inte så mycket att göra åt heller. Får väl flörta lite med Olof så kanske han kan massera mig lite ;)

Aja, nu ska jag läsa lite och så innan jag blir för trött.
Tar på krafterna att sitta i soffan och skriva hela dan ;)
Hahah :))
Här kommer lite bilder också!

Katten i skurhinken ^^
Mina älsklingar :)
Pluppen :)
Min outfit när vi hade knytis-fest här :)
Katt i lådan!
Lådan är jättekul!

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: HAhahaha jaa men annars skulle väl nån kommentera att jag är helt gul ju xP

2011-12-12 @ 00:19:20
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0