Kvällen

Tja ikväll har inte speciellt mycket gjorts.
Slagit in julklappar har jag gjort, hjälp Olof att slå in (känslan att hjälpa honom slå in julklappen till mig xp).
Har även packat ihop bokhyllorna så det är mindre lösa saker att packa ihop innan vi åker hem över jul på onsdag (vi måste packa ner alla lösa grejer så dom som ska lägga golvet, vilket dom gör i mellandagarna typ, kan flytta på alla stora grejer utan att mindre saker går sönder).
Har fundera på att börja packa inför onsdagens resa till Järvsö också, men tjaa.. Orka XD får se om jag kanske tar tag i de om en stund eller om jag gör nå annat.
Förutom det har jag slagits med matlagning (jag är sämst på att laga mat, så enkelt är det) och ätit helt smaklös mat. 
Men mest har kvällen spenderats med att höra/kolla på Olof när han spelar nya Zelda (Skyward Sword). Tror inte det är ett spel jag kommer spela (Windwaker <3), ser lite för svårt ut för mig XD (jag har inte klarat ocarina of time ens ju..) haha sämst på spel jag (Y)
Menmen. Kan iaf spela Windwaker ;) hahahha :)
Aja, flummigaste inlägget ever, men sånt är livet.
PUSS

BTW! Vad gör folket på nyår? Vad är planen? Har ingen aning vad jag ska göra eller vart jag ska vara.. Förslag? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hiiiiit!!!!!!!!!! På nyår alltså! :)

2011-12-18 @ 15:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0