Last Christmas

Är klar med escalation sedan nån timma tillbaka och de känns bra.
Självklart mer som måste göras, men en liten paus nu till efter jul tror jag. Eller iallafall tills jag är hemma i Järvsö och känner mig tillräckligt uttråkad för att plugga x)

Ja, som nämnt tidigare är julfirande ändrat och med den ändring försvann alla julkänslor jag hade. K-U-L.
Varför ska de vara så svårt att kunna ha en jul med julkänslor och som känns bra? 
hur svårt kan de va liksom? :S
Ge mig EN bra jul bara. Var så längesen jag hade en bra jul att jag inte minns hur de va typ. 

Anyways, ska ta och lägga mig strax, måste upp i vettig tid imorrn så jag orkar upp till mitt tåg på onsdag, åker fan vid 8 på morgonen >.< lagom trött jag kommer vara..
Men PUSS & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0