Latmask

Usch vad jag är lat.
Mår lite dåligt över hur lat jag faktiskt är.
Fy.
Kanske ska ta och dra nått nyårslöfte om att vara lite mindre lat och faktiskt göra lite mer saker! Som Ross i Vänner; En ny sak varje dag? Fast nä, de blir så jobbigt i längden. MEN att sluta lata mig så mycket skulle kunna vara ett bra nyårslöfte. Får be Olof ge mig en spark i röven lite då och då också ^^

För övrigt sitter jag och tycker det är jobbigt att vänta på paket man beställt hem eller bara vet ska komma.
Väntar nu på ett paket från CDON (beställde det visserligen idag så det kommer väl inte förrän typ tidigast på torsdag), ett paket från glittersten (råkade klicka hem ett snyggt armband, hoppas de kommer imorrn!) och så ska Fanny posta ett paket till mig imorrn, hoppas de kommer innan veckan är slut :))
åh vad löjligt det känns att bara vänta på paket xD hahah ^^

aja, har inte fått nått plugg gjort idag heller, men sånt löser sig :) har ända till på tisdag på mig ju! haha x)
aja, kände bara för ett blogginlägg om hur jobbigt det är att vänta på paket xD hahaa, verkligen stora problem jag har!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0