Lördagsmys

Igår blev det inget bloggande för jag låg och var sjukling hela dan.
Vaknade med feber, kallsvettningar och ont i nacken (gud så ovanligt..)
Idag har jag nog ingen feber, men fortfarande ont i nacken.

Tack och lov så har jag en snäll lärare som lät mig få nån extra dag på mig med Written Assignment B, eftersom det inte fanns en chans att jag skulle kunna bli klar igår.
Så ska försöka vara lite produktiv idag & imorrn så kan jag skicka in imöra eller på måndag.

Annars händer inte mycket. Julen närmar sig med stormsteg, jag måste fortfarande hitta ett antal julklappar.. Segt. Men är nästan färdig med julklapparna, har ungefär 5 st kvar, varav jag redan vet vad en är, ska bara fixa den.
Ska ta och gå på stan med älskling nåndag nästa vecka och leta vad som fattas :) Svårt att komma på vad syskonen vill ha bara..

Är fullspäckat schema nästa vecka också!
Måndag är det massage & plugg med Charlotte som gäller, tisdag är det seminarium, onsdag klippning & antagligen mer plugg. Mycket plugg som måste göras nu innan jul..
Aja, nu måste de pluggas lite!
PUSS

Fortfarande lite bildbrist. 
Ska försöka föra över lite innan helgen är slut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0