Lucia

Lucia idag!
Inte för att jag kommer fira det på nått speciellt vis. Kanske en pepparkaka & lite julmust som mest.

ska på seminarium om ett tag och sen blir det kanske gymmet. Är lite osäker än. Kanske inte. Nä, blir nog inte, måste hem och skriva på scenario analysis istället. Fast får lite dåligt samvete av att inte träna xp Men får bli imorrn eller nått istället. Eller så blir det idag. ååh, ångest. 
Kanske kör ett danspass hemma istället? :D Ja, bra plan!
Insåg just att mitt busskort gick ut igår också.. och det är ju fan ingen idé att köpa ett nytt. Får göra de till ett refill istället. 
Idag ska jag nog klicka hem syskonens julklappar också, har fått lite hjälp med vad dom ska få så nu är de ju bara att klicka hem ^^

Aja, nu måste jag fixa frukost så jag hinner till skolan i tid!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0