Nyklippt!

Nyklippt tjej!
Plus att armbandet jag väntat på kom idag! :)) OCH jag fick VG på Written assignment A. Kung.
OCH foton som jag beställde i måndags ^^ Vissa blev lite mörkare än dom är egentligen, men så kan de va :P
Aja, nöjd med frillan, även om det typ är som jag brukar ha xD
Känns lite kort, men de e ju fortfarande långt ^^
Nästa gång jag ska klippa mig funderar jag på att göra nått nytt. Typ klippa det axellångt eller nått. Vi får se. 
Antagligen kommer jag inte göra de eftersom det tog 73256327 år att få det såhär långt. De märks.
PUSS
Dålig cambild dagen till ära.
Ny frilla & mitt nya armband :)

Kommentarer
Postat av: - pouline △

sv: tack :)

du glömde skriva din mejladress ;)

2011-12-15 @ 11:04:34
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0