Oh D-day

Idag kommer antagningsbesked för vårterminen. Lite smånervös man e då! Men man får ju hålla tummarna på att man kommer in på nått bra iaf (Y)
Nu tycker jag klockan kan bli 13 så jag kan kolla. SPÄNNANDE.

aja, idag är en såndär dag när jag MÅSTE vara duktig och plugga. Har liksom inte så mycket val eftersom jag har inlämning imorrn. Ååh drygt. 
Aja, de går som de går!
Snart helg iallafall <3 
Om jag blir klar idag är jag ju tillochmed ledig imorrn! (fast de händer väl inte om jag känner migsjälv)

Blir iallafall gymmet runt 15-tiden med Olof, Johan & Simon :)
Lite duktig kan man ju vara iallafall!

Aja, nu ska jag äta frukost och göra mig redo för att plugga.
PUSS

(ska lägga in massa bilder på datorn idag också hade jag tänkt så kommer kanske en bildbomb senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0