Oh sweet sweet bitterness

Har varit otroligt duktig idag! 
Eller vänta, de har jag inte alls!
Inte gjort ett skit.
Eller ja, jag har faktiskt varit på gymmet, men jag har inte pluggat.
Varför är det så svårt just nu? 
Antagligen för att jag inte vill läsa kursen, tycker det är ointressant och helt enkelt bara inte vill. 
Kan ju ha nånting med de att göra kanske? (A) haha.
Men ska väl ta tag i att göra nånting nu iallafall. Läsa vidare och försöka skriva nånting.
Får väl sitta och stressa sönder imorrn, men bara bita i de sura äpplet..
Orkar egentligen inte bry mig. Fast vill ju inte få underkänt. Men aja, får se vad livet vill mig.

Kom inte in på juridiken, varken på programmet eller juridik II (kurs). Långt bak som reserv också.. Jävla skit. Kommer säkert aldrig ta mig in och bli det jag vill..
Som det ser ut just nu kommer jag läsa historia nästa termin. 
Aja, blir som de blir. 
Har fortfarande inte fixat bilderna som ska in så ni får dras med en gammal. 
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad tråkigt att du inte kom in. :/ men det är bara fortsätta kämpa! :)

2011-12-09 @ 16:47:46
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: M*

Trevlig helg!

2011-12-10 @ 02:25:26
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0