Onsdag & Konferans

Nu är jag trött.
Klev upp före 8 imorse ( det är tidigt för mig!) och gjorde mig redo för en dag på universitetet. 
Yoshii klev upp med mig och var förundrad över att det var vitt ute. Fast det höll sig ju inte så jättelänge. Är bara lite kvar nu.
Går till bussen, som är 10 min sen, kommer till stadshuset och ser den andra bussen jag skulle ha tagit åka iväg. Svär massa inombords och börjar med snabba steg gå upp till universitetet. Kommer dit, varm & grinig. 
Sitter på konferans & lyssnar på 4 olika personer prata om olika sorters security. 9-15...
Lagom trött i skallen nu.
Sätter mig på bussen hem, en läskig alkoholist-tant som pratar, sjunger för sig själv och dricker vin sätter sig bredvid mig.
Jag hoppar av vid ICA och hämtar ut ett paket som kommit (julklapp;P), köper tvål och går hem.
Nu sitter jag på min plats i soffan (JA OLOF DET ÄR MIN) och ska vila lite innan jag ska försöka plugga.
Ska dock beställa hem en juklapp till och betala en räkning. 

Älskling spelar men är söt ändå och min andra lilla älskling (yoshii<3) leker med en mus & en låda. 
PUSS

Fisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0