Sötiskatten

Ångrar djupt att jag inte tog med kameran ut nyss när vi tog en lite promenad på området med Yoshii.
Han tycker det blir mer spännande för varje gång. 
Idag klättrade han i träd och sprang runt som en galning, så jag fick springa lika mycket för att hinna med eftersom vi fortfarande har han i koppel. Men snart kan vi nog släppa ut han utan koppel, fast fortfarande under uppsyn. Inte riktigt än dock :)
Just nu är han supersöt och leker med en boll i en låda. Det var tydligen det roligaste på länge x) 
Han hoppar i lådan leker lite, hoppar ut lådan, lurar lite på bollen och hoppar i igen! Galen misse ^^

Anyways, nu ska jag ta och plugga lite eftersom alla andra av dagens sysslor faktiskt redan är gjorda. 
Ska dock ta en tur ner i källaren och kika efter en ljusstake, som jag annars inte vet vart den tagit vägen :o
Aja, ska plugga lite först och sen leta. 1000 ord är dagens mål (har bara 188 so far, så blir lite att göra xD).
Aja nu läre jag väl göra de då.
PUSS




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Just nu har jag en tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn ett presentkort på 150 kr på Runns.se eller ErikasGarderob.se:

http://mallemusic.blogg.se/2011/november/vinn-ett-presentkort-pa-150-kr-pa-runnsse-el.html



Jag har även veckans blogg här:

http://mallemusic.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-vecka-49.html

2011-12-10 @ 17:06:31
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0