You are the light to my soul

Well Well. (vem är det som brukar säga så?!)
Så var det Måndag igen. Satan vad fort dagarna går!
Snart jul och allt de där, men tappade mina julkänslor lite igår. Verkar bli ändrade planer angående julfirandet så.. ja, it sucks? 
Passande nog så snöar det iallafall idag. Så det ser iallafall mer ut som jul.
Insåg just även att idag är det exakt 2 månader tills jag fyller 20. Fint de (Y)

Annars är dagens plan att skriva klart escalation, har typ 1½ sida till att skriva, sen så. Tar lite jullov från pluggandet ett tag då, har bara ett seminarium imorrn att gå på. Sen äre riktigt jullov.
Och så äre.
Onsdagmorgon drar jag, tidigt som fan, men ja, sånt är livet. 

Btw, Yoshii har haft en lite rolig sak för sig ett tag nu. 
Av nån anledning vill han tvätta mig och Olof i ögonen en massa? grymt jobbigt när man vaknar tidigt och vill somna om, så märker han att man är vaken så har man en katt att försöka mota bort från att slicka en i ögonen. Och han är jäävligt envis xD sötgubben min :)
aja, nu ska jag göra nå vettigt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: haha vad ska jag göra då när det inte finns nån större spegel :D

2011-12-19 @ 12:02:09
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0