Äntligen Fredag! :D

Tjosan Hoppsan! :) Sovit gott elleeer? ^^ Idag är det pengardax, vilket är sweeeeet. Inte lika sweet är att räkningarna måste betalas också.. Men det är kirrat det med. Blev inte sååååååååååå jättemycket den här månaden, så har iaf en del kvar + att det kommer pengar på måndag också ;) Fast jag måste fortfarande betala Balen.. aja det hinns med det åh! :)

Idag är det skola till 11 sen helg. Skönt. Ska nog köpa hårfärg idag, om jag hinner färga är en annan femma. Ska nämligen åka till min fader vid 15-tiden och blir där hela helgen. Blir antagligen dålig uppdatering också. Får iallafall träffa mina sötingar till syskon! :D

Sötaste lillebror :D <3



Haha sööt lillsyster :D hade bara en bild på henne när hon inte ville vara på bild (ovanligt och konstigt) Måste leta reda på fler.

Aja, nuuu ska jag göra mig klar för tha school.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0