Äntligen Onsdag :D

Hihihi äntligen är det onsdag! Jag har taggat och längtat som en galning! :D

Skolan idag var rätt okej ändå (kort engelska, fika på historian, ingen svenska och sen film) Helt ok.

Nu ska jag vänta på att Anna och Ell kommer hit, vilket dom gör vid ca halv 5. Ska även försöka få tag på Malin och låna en madrass men hon svarar ju inte i teleföönen. Sen vid 6-tiden blire förar vi hos käraste Eve innan vi drar till Tranan vid 8 :D Kommer bli awesooooooooome! :D

Förutom det faktum att jag är helt sjukt hungrig redan nu och det är mer än 4 timmar tills jag ska äta.. Macka kanske? eller Kiwi? x)

PUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

heheheheheheh, förfest hos mig ja!!!

2011-02-17 @ 07:18:52
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0