Breakfast time

Har varit uppe ett tag nu. Jag kan ju aldrig sova länge. Vaknade 09.19 och sen dess har jag lullat runt och gjort lite ditt och datt. Har bland annat sökt ett antal sommarjobb. Inga jag riktigt egentligen vill ha (jag hoppas hårt på ett visst jobb just nu) men man måste ju ha pengar i sommar. Blä. Det var bättre på den tiden man fick pengar ändå. Menmen, alltid bra med lite arbetslivserfarenhet I guess? Önskar bara jag hade kontakter som kunde hjälpa mig. Men har jag det? NEJ.

Nu ska jag äta lite frukost och sen ta en av mammas mumsigaste morotskakor! SÅÅÅ GODA.
Går ju som sagt mellan 13-15 idag så är en rätt lugn dag. Bara matte och engelska. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på efter skolan dock. Känns som jag vill hitta på nått, typ gå på stan (trots att man är typ pank) eller ta en promenad men sånt är ju rätt skittråkigt att göra själv. Nån frivillig? :D

Ha en bra dag alla :)

Puss

Såhäääääääär mycket vill jag ha sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0