Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Ojoj. Jag har egentligen ingen direkt bild över mitt drömbröllop. Jag vet att jag vill ha ett ganska stort bröllop, i kyrkan (eventuellt i en stor fin trädgård med stora fina ekar, men bara kanske) och med massa vänner och familj. Min lillasyster ska vara brudtärna tillsammans med Anna och Ell. Efter bröllopet vill jag nog ha en häst och svart eller vit vagn väntande utanför som vi ska åka iväg i. Skulle vara så fint :)

Det där är mest en idé, sånt som går att ändra. Det enda jag är säker på just nu är min bröllopsklänning som jag vill ha och velat ha rätt länge. Klänningen från A Cinderella Story är så himla himla fin och är just nu (och sen flera år tillbaka) min drömbröllopsklänning :)
Dock skulle jag nog kanske göra några mindre ändringar men det är en heeeeeeeeeelt underbar klänning! <3




Kommentarer
Postat av: fatouch

k.

2012-06-21 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0