Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Jaa.. Vad skulle jag inte göra? ;) Nä men jag skulle garanterat resa någonstans och bjuda med nån jag tycker riktigt mycket om. Jag skulle nog shoppa loss en del också, utan att bry mig om priser för en gångs skull (känner jag mig rätt skulle jag nog bry mig om priser ändå, snålisen i mig skulle skrika).  Jag skulle nog skaffa ett fadderbarn i nått land, det är något jag velat göra sen jag var liten men aldrig tagit tag i, och då skulle jag ju ändå ha ordentligt med pengar så jag skulle inte ha några problem med att ha ett :)

Annars skulle nog rätt mycket gå in på banken så jag kan få lite fin ränta på det hela ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: True! Jag tänkte faktiskt på scoutläger :)

2011-02-01 @ 20:01:18
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0