Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Hmm. Jag önskar jag kunde sluta bita på naglarna faktiskt. Är inte nån bra vana alls. Fast på den positiva sidan biter jag mycket mindre på dom nu än jag gjorde förr. Framsteg (Y)




Idag var det "inspirationsdag" i Söderhamn, vilket var obligatoriskt. Var helt okej ändå. Lyssnade på lite om volontärarbete, verkade rätt intressant faktiskt. Sen lyssnade vi på en gammal, surig gubbe från konstskolan i Söderhamn, den gubben går inte att beskriva. Kan säga att jag kommer undvika den skolan iallafall (hade inte tänkt gå där, men ännu mindre nu). Vi gick ifrån Sundsvalls konstskola föreläsningen efter typ halva för att lyssna på KTH istället, är alltid så trevligt folk därifrån ^^. Efter lite letande av matsalen hittade vi även den och efter maten gick vi och lyssnade på polisen :) Helt GALET vad krångligt det är att ansöka och komma in på polisutbildningen. Men jag blev faktiskt rätt taggad på det, så får se vad framtiden har att erbjuda. Jag börjar bli rätt osäker på vad jag faktiskt vill plugga till hösten. Känns inte så bra eftersom det snart är dags att söka.. :/

Aja, nu måste jag försöka plugga lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: elin

Tack! <3

Jag mådde sämst, men så åkte jag till Lisa och Jennie, gick på hockey och myste. Kom hem och mår lika skit igen. Fan MY varför är de så här? Hur mycket ska man palla? <3

2011-02-02 @ 21:54:07
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: D-Man

Hah så du är också en inbiten nagelbitare! jag bet på mina naglar även när jag hade stop och väx på dem xD

2011-02-02 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0