Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Hmm man kan tycka den här är lätt men jag har mer än en bästa vän :)



Olof är en av mina bästa vänner och en av dom få jag kan prata om allt med :)



Anna är en av mina längsta bästa vänner och någon jag alltid kan lita på att även om vi verkar glida isär så kommer vi alltid hitta tillbaka till varandra :)



Hrmmm.. bilden ska vi inte prata om, den enda bilden jag kan hitta på både mig och Ellinor just nu. Ell är iallafall också en av mina längsta bästa vänner och henne kan jag alltid prata med om allt och jag kan alltid lita på att hon finns där för mig :)

I love you guys <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi gör! <3 Btw älskar den bilden på oss!

2011-02-03 @ 16:00:25
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Ell

Guuuuu va gölligt :D

Jag tokälskar bilden på oss. Typ - den osminkade sanningen

2011-02-07 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0