Due to the grapic nature of this programme, viewer discression is advised

Dagen har varit rätt okej faktiskt. Har inte gjort överdrivet mycket dock. Var i skolan 8-12, hade film och biologi. Filmen gick rätt bra, lite småsaker men det känns som det gå framåt! och för första gången på länge var biologin inte helt värdelös och jobbig :) Vi sprang runt och gjorde lite olika småtester med syn, lukt och känsel :) Jag ska aldrig mer lukta på kanel i 3 minuter och jag tänker aldrig försöka se "bakom prickarna" igen.. helt värdelöst xD (eller så sög det mest för att jag inte kunde se nått annat än just prickar)

Väl hemma så tog jag tag i att söka lite sommarjobb, så nu har jag sökt iallafall 2 jobb. Alltid nått och jag håller stenhårt tummarna för att på ett av dom :) HÅLL TUMMARNA!
Sen har jag mest suttit/legat i soffan, tagit det lugnt, kollat på tv, spela facebookspel och försök komma på nått sätt att fira min födelsedag. Kom inte på nått vettigt.

För övrigt så tror jag min laptop håller på att knaka ihop. Har en känsla av att skärmen håller på lossna typ :P Men än sitter den där! Så den får tametusan hålla ett tag till :)

Puss

Jag vill ha glass. Och fruktsallad. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0