En trött söndag

Gårdagens utgång var helt awesome! Träffade gamla fina vänner, dansade som en galning, bra musik och bara allmänt kul! Minus var att Ell gjorde illa knät så hon kunde inte dansa hela kvällen men vi hade det grymt ändå :D Vi kom hem vid typ 1tiden och då bestämde vi oss för att kolla på tecknade Robin Hood (<3) och äta fruktsallad. Runt 2tiden bestämde vi oss för att det kanske var bäst att sova eftersom vi skulle upp vid 8.

Imorse när klockan ringde så var det trötta tjejer som vaknade. Men upp gick vi och med bussen till Ljusdal kom vi :) I Ljusdal myste jag med mina syskon hos farmor tills jag skulle på 9årskalas hos min kusin. Sen åkte jag hem vid 16tiden så jag har varit hemma ett bra tag nu. Har inte gjort mycket, lite labbrapport, mycket tv-tittande och dator. Hihi :)

Nu ska jag ta det lugnt ett tag till sen sova :D

Puss

Flätor är bra :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha bra där xD

2011-02-07 @ 17:02:35
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0