Fin fredag

Idag är en sån där fin dag på alla sätt. Jag är ledig, det är fint väder, Olof är här och imorrn fyller jag år :) Kan livet vara mycket bättre? ^^

Jag sov till typ 10 (förutom att jag var vaken ett tag mellan 8-9, då älskling var tvungen att kliva upp för att gå till tandläkaren och fixa sin tand) och låg sen och drog mig ett bra tag. Klev upp, åt lite frukost och bara allmänt var. Har nyss kommit hem från en promenad runt Långnäs med Olof, var riktigt skönt och mysigt :) Resten av dan ska jag bara ta det lugnt, ska spela in en voiceover med älskling bara, annars helt lugnt.

Lite bilder från i Onsdags (de få jag har xP)

Eve och Mi :) Jäkla kidnappers!



Söt-Rebecca som hade gjort en superfin chokladkaka :D



Jag, Mi och Eve :)



Försökte smygfota Olof dagen efter när vi gick till Anton för att städa för att bevisa att han är en hemmafru ;)


hrmhrm.. inte de vackraste bilderna kanske? xD Jag har inga fler. Nån som har kan ju skicka lite kanske? :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHA asså bilden på mig och Mi, FETT ful!!

2011-02-18 @ 20:49:38
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0