Hihi

Har haft en rätt ul skoldag ändå. Förmiddagen var rätt tråkigt och seg men eftermiddagen var rätt kul. Kollade på en massa gamla filmer vi gjort, på bloopers som man kan skratta ihjäl sig åt och andra idioter man fångat på film. Senare kom jag och Hanna fram till att det roligaste vi kunde göra var att göra en spionfilm. Så vi sprang runt på skolan och lekte spioner x) Om nån såg så måste de ha tyckt vi var rätt galna :D Menmen, man är ju som är :)

Nu sitter jag och mumsar i mig lite mat innan jag ska springa till bussen som ska ta mig till Järvsö. Ska åka med mamma och hälsa på min kusin och hennes barn, en av dom fyllde 3 år igår :) Trevlans!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0