Home sweet home

Tillbaka i Bollnäs efter en eftermiddag/kväll Delsbo och Järvsö. Var jättemysigt att träffa kusinen och kusinbarnen, dom är så söta :) <3 Fick gott fika och så. Innan jag åkte hem hann jag med att träffa underbaraste Frida också! Såå länge sen <3 Miiisss you sooo much babyface! Men på sportlovet ska vi tametusan träffas! :D:D

När jag väntade på station träffade jag på två jarsébor som skulle till Tranan :) Fick iallafall sällskap på tåget (Y)

Nu ska jag snart lägga mig, är galet trött. Småbarn bara suuuuger energin ur en.

Puss

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Tjenaaaaaa :)

Hahah Erik är en riktig knäppis, kan ta de på msn ikväll ;) Jag tyckte the tourist var bra, men jag listade ju ut att de var han alledles för fort haha. Men sjukt kul ändå :D Johnny depp är ju så sjukt snygg och duktig skådespelare, in my heart <3

2011-02-24 @ 08:45:21
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0