I'm always on your side every time you decide to hide

Har varit en rätt lugn dag ändå. Skolan var okej, även om jag höll på somna på historian och biologin behöver jg väl inte ens säga att den var bajs? (inget ovanligt liksom). Kom hem, tog det lite lugnt och sådär. Senaste timme (läs: 5 minuterna) har jag jobbat med engelskan, så nu får det duga med den för ikväll. Gör resten imorrn förmiddag om jag kommer på nått mer. Just nu håller jag på laga mat, Stekt kyckling och bacon i creme fraiche med parmesan och vitlöks-smak med tagliatelle alá Eve (heheh). Om jag inte sagt TACK förut, så gör jag det nu. Tack Eve för the tips! ;D

Kollar samtidigt på tv och är törstig. Min Loka kommer ta slut har jag en känsla av... :(

Aja nu ska jag fokusera på maten så den inte failar (det är sånt jag är bra på).

PUSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehehe, anytime! ;D

2011-02-21 @ 19:35:02
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com
Postat av: linneeeeeea

sv: vet :o hoppas dom tar de äldsta nu!!

2011-02-21 @ 20:21:51
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0