Klipp-dax

Idag har jag bokat klipptid. Jäääävligt dyrt (fucking 440 kr, men vad gör man inte..) Nu är ju frågan HUR jag ska klippa mig bara? Att jag ska behålla längd det vet jag, måste ju kunna fixa balfrisyr senare i vår liksom. Men nått kul vill man ju göra, mer än bara toppa liksom.

Nått sånt eller?

Gillar verkligen den här, men det försvinner mycket längder eftersom den är så väldigt uppklippt.

Sen funderade jag om man skulle klippa luggen typ som på den stora bilden. Behålla längderna, klippa upp litegrann och ha en typ sån lugg?

 

Det är helt galet svårt att bestämma sig för hur man ska klippa sig. Tips och förslag? :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men. Förlåt :o Det var inte meningen ju men jag trodde du förstog!!!!!!

2011-02-22 @ 23:38:18
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0