Lördag & söndag

Hade en mysig födelsedag igår iallafall :) Firade ju med vännerna i onsdags och eftersom min mamma och jag fyller år samtidigt så åkte jag och Olof till Järvsö och firade lite där. Två av mina morbröder kom och fikade lite och så hade vi mysigt. Senare på kvällen åt vi Grillat kött (Ja, vi grillade i mitten på februari) med kroketter/klyftpotatis och beasås :D var riktigt mumsigt. Vi drack lite vin och tog det mest lugnt. Hade trevligt. Kollade på en film som hette Cool Runnings (?) tror jag. Handlade om några Jamaicanska killar som skulle starta ett bob-lag för att få vara med i OS. Typ. Den var rätt okej. Fast när mamma frågade vad dom pratar för språk i Jamaica kom IB-My fram och började prata om allt vi lärt oss i engelskan om det. Är man skadad eller är man skadad????

Fick iallafall ihop 1050 kr i presenter igår, ska få present av mamma senare :) Sen ska jag ju även fira hos pappa nästa helg. Av Olof ska jag få i present att åka på kryssning nått tag :D och även klänningen jag verkligen vill ha från HM (den är även från Ell)

Kvällen var allmänt trevligt iallafall. Blev mycket tårta och kakor. Skulle ha smugit med mig lite tårta hem bara ;P Imorse åkte jag och Olof hem till Bollnäs igen och nu väntar vi på att Olofs föräldrar ska komma :)

Längtar tills jag har den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0