Måndag igen.

Veckorna går så jävla fort. Helt plötsligt är det måndag igen? Och nästan slut? Konstigt. Vaknade såklart vid 8 när jag hade sovmorgon till 12. Alltid lika kul. Men hann iallafall dammsuga.
Slapp biologin också så det var skönt. Hann gå på ICA innan det blev mörkt, har läst engelskan och nästan börjat lite med svenskan. Orkar inte riktigt dock. Funderar på att göra mat men vet inte om jag är hungrig riktigt än. Det visar sig.

Blir förövrigt rätt less på folk ibland. Riktigt jääävla less. Man får inte bli irriterad eller sur för nånting, för då är man en idiot. Man kan inte prata/diskutera nånting för det "orkar" man inte. Snart orkar inte jag heller. Jag försöker acceptera, jag försöker se det på ett annat sätt, eller ignorera det men jag är ingen maskin. Jag kan inte ändra mina känslor, jag kan inte bara glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0