Ordinary day

Helt vanlig måndag. Typ iallafall. Jag fick äta fruktsallad till frukost för jag hade glömt att ta fram brödet ur frysen, jag gick till skolan typ 2 (?) timmar tidigt för att plugga och göra balanstest (jag har egentligen gjort det tidigare, men dom glömde ett test så fick göra det idag istället). Satt sen och pluggade labbrapport ett tag innan man tog och åt lite lunch (raggmunkar, BLÄ) och för att sedan börja skoldagen på riktigt. Hade matte, 2timmar hål (ingen historia, gjorde labbrapport och sen satt och hade tråkigt) och sen hade jag biologi.

Jag gick hem, gjorde mat (i mängder så blidde matlåda också, yey) och åt sen tills jag inte kunde röra mig typ. Gjorde sen klart labben, skickade in den och nu sitter jag i soffan trött som ett as och är otaggad på att plugga. Måste göra både film, engelska och matte den här veckan. Men det ska nog gå rätt bra (hoppas jag).

Hmm jag är jättesugen på Maltesers (stava), den reklamen går på 6an HELA TIDEN just nu. Jag vet inte ens om jag tycker om dom, men just nu är jag jättesugen på dom. Konstigt. Och jag känner att det blev många paranteser i det här inlägget x) Aja sånt är livet!

Blir lite glass ikväll iallafall, mumsigt det! Kanske har i lite frukt om jag orkar också.

PUSS (jag är på rätt bra humör faktiskt, och trots att jag ska ha min oral commentary på fredag så längtar jag helt galet mycket till fredag också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0