Picture tiiime

I fredags färgade Rebecca håret på mig, så jag är numera brownie igen. Fast har lite småröda toner här och var, men det gör det bara mer spännande.



Sen åkte jag till Ljusdal för att pappa skulle hämta mig, men han blev sen så jag gick hem till farmor en stund. Ett av grannarnas hus hade brunnit.



Försökte smygfota Noah när han satt i soffan för han hade så snygg stil, men han hann vända ansiktet mot mig. Men fick med den snygga sittstilen iallafall!



Sen skulle han posa med svärdet (han lekte förövrigt att han är "Karl - spelledaren" från barnprogrammet Barda)



Sen idag var jah ju som sagt och kikade på Amanda när hon uppträdde, fast hon syns knappt på bilden. Hon är den svarta saken i mitten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0