Pizzamys med IB08 :)

Har haft en rätt mysig dag hittills :) Hade sovmorgon imorse, till 10 trodde jag men det var ju tydligen till 12 x) Men jag gick till skolan vid ca 09.30 och bara var. Gjorde lite filmessay och sen var det lunch typ. Sen svenska och film. Filmen går frammåt nu! Vi har nästan klippt klart och det är ändå inte så mycket över 7 min! :) Riktigt skönt. Kommer nog bli rätt bra i slutändan tror jag ^^.
Efter filmen var det dags att laga pizza med klassen! Jag och Rebecca sprang till ICA också för att köpa bea och bacon. Pizzan blev god och hade så otroligt kul med alla :D Kommer vara så sorgligt när vi splittras..
Efter det blev det en till tur till ICA med Eve denna gång, för att handla lite mat hem. Så nu har jag mjölk och loka igen <3

Nu ska jag dricka massa Loka och plugga engelska. Usch. Vill inte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0