Sunday and home again..

Söndag och för en gångs skull ska jag faktiskt åka hem redan idag istället för imorrn bitti. Detta pga att jag ska till kiropraktorn imorrn kl 10.30 (tåget på måndag morgon skulle visserligen vara framme i Bollnäs vid 10.00, men om det är försenat är det ju rätt kört) och det ska faktiskt bli skönt att få sova lite längre en måndag morgon.

Idag har varit en rätt lugnt dag, har inte gjort mycket. Har gjort lite math project, kikat på lite film och har nyss dansat mig svettig som fan med älskling och sen duschat. Snart ska vi beställa pizza (vilket iof förstör det hela med att vi tränade, men wtf) och sen ska jag ta en buss runt halv 8 och sen ta tåget hem. Kul att vänta i Gävle 50 min typ, men sånt är livet :P Får väl dega på station.

Math project kan för övrigt ta sig i röven och bara försvinna. Fattar inte ALLS vad det är meningen att jag ska göra på en del ställen. Och den ska in imorrn. KUL. Får sitta typ hela kvällen imorrn också antar jag. MEN tamefan att jag tänker plugga nånting resten av veckan sen. För bara math project är inlämnat är alla mina deadlines klara (utom filmen men det är inte förrän vecka 12) och jag har bara en oral kvar vecka 9.

Resten av nästa vecka kommer nog vara sjukt bra, taggar onsdag då jag ska fira att jag fyller år med lite trevligt folk, plus att älsk kommer till mig (på fredag eller hur var det ;P) hihhi :D AWESOOOOOOOOME!

Nu ska jag fixa håret.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha DU visste det redan ;)

2011-02-13 @ 21:04:19
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha DU visste det redan ;)

2011-02-13 @ 21:05:19
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: elin hedblom :)

Joru, kan jag ;) Lyckades pilla in mitt minneskort till kameran lite förlångt in i Louise dator och ja, de sitter alldeles utmärkt kvar där nu kan jag lova (Y)

2011-02-13 @ 21:27:15
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: O

Fredag ja ;) <3

2011-02-14 @ 13:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0