Sweet home Alabama

Är hemma i Bollnäs igen (har varit hemma en timme typ dock) efter en helg hos min fader. Har spelat massa spel med syskonen, myst och kollat på film. Även firat det faktum att jag fyllt 19 och på det tjänade jag 1000 kr. Alltid lika välkommet. Har varit en relativt lugn helg ändå. Tidiga mornar dock eftersom syskonen är aningen morgonpiggare än mig (speciellt broder min, han var uppe runt 05.30-06.00 imorse..)

Var även och kollade på Ljusdals sångfågel idag, var ett antal duktiga småtjejer som sjöng (även en tjej jag varit scoutledare åt men jag är inget big fan av henne, men hon vann inte så jag var nöjd ;P) och sen var ju min söta lillasyster och kusin med och dansade i pausunderhållningen. Duktiga var dom! :D Stolt storasyster/kusin :)

Åkte sen hem och fick sällskap av Becca, så bussresan hem gick fort iallafall. Gick hem från station men stannade på Max en sväng och köpte middag. Fick dock fel hamburgare men det upptäckte jag inte förrän jag kom hem och då orkade jag inte bry mig. Den gick ner den med. Nu mumsar jag på godis och sen har jag massa fika i kylskåpet (några biskvier och några morotskakor, samt bullar som jag tänkte bjuda på historian imöra:P) 

Resten av kvällen blir nog rätt lugn, ska inte göra speciellt mycket alls.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0