Tar helg nu.

Gårdagen var riktigt riktigt kul! Lite grundlurad blev jag dock av mina klassmates, pojkvän och forsaungar :) Trodde vi skulle till Eve och förfesta (misstänkte att dom skulle försöka göra nån surprise-grej där) men när jag nästan var framme blev jag överfallen av Sabe och Hanna. Dom blindfoldar mig och sen tar två personer tag i mig (jag trodde Sabe och Olof, det var Eve och Mi..) och går med mig runt på Gärdet så jag har noll koll på vart jag är. Dom ryckte i mina armar och grymtade helt otroligt mycket. Sedan tog Eve (Mi hade tagit vägen nånstans) mig till Antons lägenhet där alla underbara människor så fint överraskade mig :D Var jättekul och rätt oväntat trots att jag misstänkte det lite. Sen var det en riktigt bra kväll på Tranan (bortsett från lite smådetaljer som vi inte ska gå in på) till runt 12 på natten när det kändes som det var dags att gå hem.

Sov sen helt otroligt dåligt hela natten, klev upp kl 7, var i skolan mellan 8-12 och sen vare hem och ta helg. Är ju ledig imorrn så blir en lång fin helg nu :) Idag har jag och Olof städat lite hos Anton efter igår, sen tagit det lugnt och ätit carabonara (A). Riktigt gott.

Nu spelar han Zelda och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. (han ser förövrigt just nu ut som ett troll, för han har tappat en del av framtanden.. IGEN.)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0