The day of books

Hahaha. Lame ass titel. Men den här dagen har typ spenderats åt att tänka på böcker för min del. Eller ja, typ iallafall. Filmen var det väl mest fokus på filmen, förutom en stund när vi kom på att vi kunde göra egen musik så vi satt och lekte med det x) Effektivt. På biologin gjorde vi ungefär ingenting i 2 timmar vilket ledde till att jag gick till bibblan och lånade 4 böcker. Har fastnat för serien "sagan om Otori". Jag fick första boken "Över näktergalens golv" för flera år sen av farmor, men har aldrig kommit för mig att läsa den. Så kom jag på för nån dag sen att jag hade den och den var faktiskt rätt bra :) Så tänkte att det var lika bra att läsa allihop ^^.
Jag slutade vid 12, men satt kvar på skolan med Hanna och pluggade psykologi till 15 (duktig, eftersom det inte ens är ett ämne jag BEHÖVER läsa). Sen gick vi ner på stan, på banken och satte in pengar samt fixade lite. Sen Gick jag på bokrean och köpt en bok. Blir myyyycket läsa för mig framöver, men det är inte mig emot. Älskar att läsa, leva mig in i en fantasivärld och uppleva allt som författaren skrivit. Sååå underbart :)

Nä nu ska jag göra lite engelska så jag kan lägga mig och lääsa! :D

Puss

Över näktergalens golv av Lian Hearn

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är det inte "Sagan om KLANEN Otori"? ^^ Haha och det var btw jag som sa att du skulle läsa boken så jag vill ha lite credit =D

2011-02-24 @ 18:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0