Thursday going on Friday :)

Idag har det varit en rätt bra dag. Hittills iallafall. Slutade skolan kl 10 då biologin blev inställd pga sjuk lärare. Dessutom har vi typ klippt klart filmen nu vilket är UNDERBART. Känns rätt bra måste jag säga. När vi slutat så satt jag och några till i klassen och kikade på filmen vi gjort samt lite bloopers, sen pratade vi en massa och hade kul :) Blev lunch och sen satt jag och några i klassen i bildsalen och sjöng/pratade en massa :) Jag och Hanna skulle plugga engelska men ja, det blev ju som det blev.
Måste plugga en massa nu ikväll, så jag kan mina verk imorrn när jag får en text ut nån av dom och ska prata i ca 8 min om den.. Blö. Inte kul. Fast jag är inte så nervös. Än. Kommer väl senare ikväll eller imorrn bitti. Aja, min inställning är lite det får gå som det går, men jag orkar inte vara nervös.

Om man bortser från att jag har min IOC imorrn bitti så längtar jag faktiskt till imorrn en hel massa. Blir Uppsala efter skolan, ska bli så skönt att komma bort lite även om jag måste plugga matte typ halva helgen.

Nu ska jag väl plugga lite mer engelska (försöka) och sen ta och göra mat snart, är galet hungrig av nån anledning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0