Tisdag och glad :D

Har haft en helt galet bra tisdag (för att vara tisdag vill säga). Sovmorgon till 10 är ju aldrig fel. Sen en väldigt lugn svenska lektion som slutade typ 40 minuter innan den skulle. Hade en jättetrevlig lång lunch. Sen sista lektionen, som var matte, gick rätt okej trots att jag hatar matte.
Sen gick jag ner på stan för att leta en hårsalong som kunde fixa min håruppsättning på balen. Fullt överallt!... Gick på ICA med Eve, och då ringde dom från en av salongerna och sa att dom kunde fixa en tid åt mig, så håret är fixat! Totally awesome.
Väl hemma så var det städ-och tvättdag. Nu är jag klar med allt sånt så resten av kvällen tänker jag spendera framför tvn och bara ta det lugnt. Lite senare ikväll tänker jag kika på senaste Greys-avsnittet också. Samt käka glass med kiwi <3 MUMS!

Riktigt, riktigt bra dag måste jag säga. Och förhoppningvis kommer imorrn bli ännu bättre! :D Taggar som en galning!!! ihhihihi :D

Puss

Kommentarer
Postat av: linneeeeeea

skönt å höra :D

2011-02-15 @ 19:34:31
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Evelina

Bara jag som aldrig kan läsa ordet mums längre utan att uttala det Maria Montazami-style?

2011-02-15 @ 19:34:42
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0