Tisdagstrött.

Är så sjukt trött. Och jag vet inte varför. Sov ändå helt okej inatt och har inte direkt gjort någonting ansträngande i skolan heller. Ändå sitter jag och gäspar och kämpar för att kunna hålla ögonen öppna. Usch.

Skolan idag var rätt så värdelös egentligen. Gjorde inte alltför mycket på svenskan och sen slutade jag egentligen vid 12. Men satt kvar och pluggade engelska ett tag (har ju min oral commentary på fredag..) och sen lite film med Hanna. Vi kommer behöva göra en heel del ändringar, då vi har typ 6 min nu och en hel massa kvar att klippa in. Filmen får vara max 7 min. hihi. Blir lite fix att göra. Menmen.

Fryser gör jag också. Och önskar att jag hade pengar så jag kunde köpa den sjuuuukt snygga klänningen från HM :( GE MIG PENGAR. NU! snälla? :)

Resten av dagen kommer nog vara rätt lugn faktiskt. Kommer väl försöka skriva lite filmuppsats och sen bara chilla faktiskt. Är helt slut i huvudet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0