Tomt

Det blir alltid så tomt i lägenheten när man haft nån som bott med en nån dag. Och sängen blir alltid så stor när man delat den med någon nån natt. Och det blir så tomt allmänt att inte ha någon att prata med bara sådär om ingenting. Känns ju lite patetiskt att sitta och prata med sig själv liksom? Jag kommer liksom inte på nått vettigt att göra. Blir mest sittande och gör ingenting.

Ibland kan det vara grymt skönt att bo själv, men ibland skulle jag inte ha nått emot att dela lägenhet med någon nära vän eller så som man bara kan sitta och göra ingenting med, bara för att slippa sitta ensam och göra ingenting. Eller sitta och prata med i timmar om absolut allt och ingenting. Eller krypa upp i soffan under en filt eller två med och bara glo på film en hel kväll. Ja, bara ha nån att vara med när man vill.

Ikväll har varit en sån kväll när allt är tomt. Fast alla kvällar när Olof, eller nån annan som varit här, åkt hem är så. Oftast iallafall. Om man inte har nått extremt speciellt planerat. Men det har man aldrig på en söndagkväll.

Hittills har jag suttit vid datorn. Suttit vid datorn. Kikat lite på TV. Suttit vid datorn medans jag kikat på TV. Ätit mammas morotskaka (som för övrigt är galet god). Ätit 2 ballerinakakor. Druckit 1 glas juice. Och sen inge mer. Spännande kväll! Eller?..

Mitt största mål med kvällen är att ta en dusch iallafall. Och sen sova eller nått.

Puss

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

SV: Haha ne kanske inte, men jag har blivit galen i blått iaf :D



"Hittills har jag suttit vid datorn. Suttit vid datorn. Kikat lite på TV. Suttit vid datorn medans jag kikat på TV. Ätit mammas morotskaka (som för övrigt är galet god). Ätit 2 ballerinakakor. Druckit 1 glas juice. Och sen inge mer. Spännande kväll! Eller?.. "

Precis som en vanlig söndag ska vara + solsidan, men de var väl de som var TV kanske ;)<3

2011-02-21 @ 09:02:29
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0