Update of pure boredom

  • Maten blev awesome.
  • Jag har väldigt tråkigt.
  • Jag börjar inte förrän kl 13 imorrn.
  • Jag har hittat en lagom bra och billig kryssning till Tallin
  • Jag har världens boktorka och vill inte läsa nått jag redan läst
  • Jag pratar med Ell
  • Jag saknar Alejandro
  • 2½ men kan ha bra konstateranden ibland
  • Chuck är jättespännande
  • Jag vill ha nästa avsnitt av Greys
  • Jag vill att det ska bli den 25e, sen direkt den 28e, sen 3e och tillsist den 4e.
  • Jag vill att klänningen som jag ska få av Olof & Ell ska komma (iof måste den beställas först, men ändå)
  • Jag vill shoppa
  • Mest av allt vill jag ha sommar, sol och fint väder så man kan sitta ute på gräsmattan och ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0