Why do we sacrifice the beautiful ones?

Den här eftermiddagen har varit allt annat än sammarbetsvillig. Först på engelskan när jag skulle skriva ut, kopiera och fixa mina WTs för inlämning så gjorde det inte annat än krånglade eller så glömde jag kopiera nått.
Sen gick det jättedåligt att laga mat, men tillslut lyckades jag få ihop det.
Och såklart när jag skulle tvätta så hade en av maskinerna slagit av sig eller nått så jag var tvungen att tvätta om en maskin, vilket gjorde att jag inte hann torka alla kläder, plus att det krånglade jättemycket med att boka ny tvätttid, så jag hoppas starkt jag lyckades med att boka en ny tid. Märks väl antar jag.

Nu när allt tvättande och sånt är klart, ska jag iallafall inte röra mig ur soffan mer än för att gå på toa eller gå till köket. Jag har dessutom en pluggfri kväll ikväll eftersom WT är inlämnat och min Historical Investigation är klar för inlämning på fredag. Känns bra att vara klar i tid för en gångs skull. Imorrn ska jag försöka ta tag i att skriva lite på min Film-Uppsats. Får se hur bra det går :)

Nu är det februari iallafall. Om 18 dagar fyller jag 19 år. Det värsta är att det har jag knappt noterat. Har haft så mycket i skolan att jag typ glömt bort att jag snart fyller år. Inte för att fylla 19 är direkt speciellt, men det är ju trots allt en födelsedag. Jag kom typ på det häromdan och blev helt chockad över hur snart det är. Har absolut ingen aning alls om vad jag ska göra då heller. Sånt som får visa sig helt enkelt. Februari är roligt nog den kortaste månaden, men det är flest folk totalt jag känner som fyller år i just februari än i nån annan månad på året. Lite skumt. och då är det typ 4 av dom på samma dag som mig x)

Aja nu ska jag njuta av min lugna kväll och ta mig en kiwi tror jag :) MUMS <3

Puss


I miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0