12/1 - 11

Imorse var jag arg på mina grannar. Dom har nån stjärna som kommer och ringer på astidigt på morgonen (ca halv 7) lite då och då. Och det är inte så att personen i fråga ringer på en gång. Utan personen ringer på flera gånger i säker 10-15 min och håller in ringklockan hur länge som helst. Det hörs jätteväl in till mig (ibland undrar jag om det är min klocka som ringer liksom) så såklart blir jag väckt.. Och det är inte en engångsgrej heller. Det har hänt flera gånger förut. Blir less.

Idag har jag annars inte gjort så mycket. Varit i skolan och lämnat in Extended for ever and ever. På klasstiden var den lyckligaste stunden för mig på ett tag, fick nämligen tag i en kaka <3 Lycklig tjej! Och efter skolan gick jag till ICA med Eve, så fick finally tag i lite godis också :)

Sen jag kom hem har jag mest spelat tidsfördrivande spel på facebook och just nu håller jag på skriver Written Task 2. Får se om jag blir klar idag, annars har jag ju till fredag natt på mig så det är nog lugnt. Senare ikväll ser det ut att bli utgång, det är ju trots allt 150-dagars Tranan ;D Kommer bli nice :) Håller hårt tummarna för att jag tar mig upp till skolan imorrn bara. Men det ska nog inte vara nått större problem :)

Nu ska jag fortsätta med engelskan, sen duscha och käka :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0