9/1 - 11

Kom hem från Hanna för ungefär en halvtimme sen kanske (?). Vi kollade på filmen Fargo, som vi ska göra våran oral presentation på. Den var sjuuuuuukt konstig. Peter Stormare var en blond(!) och rätt brutal mördare. Och huvudpersonen hade en konstig/rolig hatt. Sen vet jag inte om jag fattade så mycket mer. Galet skum film. Kommer måsta se den ett antal gånger till för att få ihop nått bra till presentationen. Men det ska väl gå det med.
Sen kikade vi lite allmänt på tv tills jag fick skjuts hem :) Väldigt snällt måste jag säga!

Nu ska jag kika lite på nått avsnitt Crossing Jordan och äta antingen macka eller mikro-pizza. Lutar åt pizza (A).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0