And now to see your love set free

Jag har hela dan typ gått och lyssnat på The Poet and The Muse - Old Gods of Asgard (egentligen Poets in the Fall). Så otroligt skön låt. Den är lätt en av mina nr.1 just nu :)

Dagen har varit lång och trött. Resten av dagen kommer till största del nu bestå av plugg, men det blir även ICA och Handboll senare :)
Har precis betalat lite räkningar som dras imorrn.. usch över 1100 kr och då är det ändå en räkning kvar som får vänta tills jag får pengar den 31a... Inte kul alls. Måste ju som sagt även på ICA och handla mat, toapapper och sånt sen... Kommer inte bli en kul månad >.<

Nu måste jag ta tag i lite saker iaf!

Puss

Ps. LYSSNA PÅ POETS IN THE FALL.Ds (hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0