Back in Bollnäs again.

Så har man kommit hem till Bollnäs igen. Är rätt trött då jag var tvungen att kliva upp vid 06.35 för att hinna innan jag skulle med tåget. Men det är det värt när man får sova en natt till hos älskling <3

Idag är det skola och tvätta som gäller. Och mitt nya schema börjar den här veckan också! Awesome. Hoppas på att veckan ska bli relativt lugn eftersom jag har för mig att vi inte har några deadlines denna vecka (WOHO!), fast plugga kommer man väl vara tvungen att göra ändå, har ju rätt många finals som ska in snart. Aja det märks.

Nu ska jag försöka vakna lite till och vänta på att skolan börjar..

Puss

You you can set all my clothes on fire
Just to prove who´s wrong or right
You can trash my TV baby
If it makes you feel alright
It´s only a game that were still playin´
Ain´t it time that we grow up
Cause I´ve seen it before
here we go once more
Kiss and make up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0