Burr.

Sluta kl 12 på torsdagar kan jag verkligen vänja mig vid. Helt okej.

Filmen idag gick faktiskt rätt bra, kändes som vi fick rätt mycket gjort ändå. Men det är rätt kul hur olika ljus vi har på utescenerna x) Riktigt awesome. Inte. Sånt löser sig. Sen är det lite småsaker till vi måste spela in men annars är det rätt bra tycker jag!
Biologin sög som vanligt. Är riktigt trött på den just nu. Eller det är jag alltid egentligen.
Hade en trevligt lunch med trevligt folk innan man gick hem igen.

Just nu sitter jag och fryser som en galning, känner mig halvdålig och trött. Inte pigg tjej just nu. Och jag måste plugga. Ingen bra kombination. Får liksom ingen fart på skrivandet just nu, allt bara är jobbigt. Nån som vill göra mina Written Tasks? :) Är inte alls taggad på dom kan jag ju säga. Känns endast jobbigt faktiskt. Vet inte om jag förstår dom ens.

I helgen ser det ut som det blir Uppsala, även fast jag måste plugga massa. Får plugga där helt enkelt :) Fast ska dansa Just Dance 2 också ;) Taggad! Måste bara få tag i en viss pojkvän som vägrar svara... -.-''

Men nu ska jag se om jag kan få ihop nånting eller hur det blir.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0