Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig


  1. Jag tycker jag är för lång (173cm), hade inte haft nått emot att vara lite kortare
  2. Jag har en sjukt okontrollerbart humör och humörsvängningar ibland
  3. Jag har opererat näsan 2 gånger (nej, inte skönhetsoperera)
  4. Jag är beroende av kolsyrat vatten med smak
  5. Folk kommenterar alltid på hur mycket oboypulver jag har i min oboy
  6. Mitt längsta förhållande (innan Olof) varade ca 3 månader.
  7. Jag blir nästan alltid törstig när jag borstat tänderna
  8. Jag är sjukt orolig för att inte klara IB (vilket kommer hända pga CAS har jag en känsla av >.<)
  9. Jag är väldigt duktig på att skjuta upp allt till dan innan
  10. Jag har sen typ 9an varit helt tokig i bebisar och ofta önskat mig en egen, men är medveten om att det för tidigt för mig egentligen. Man vill ju hinna lite innan också, även om det vore sjuuukligt mysigt med en liten baby.
Ja det var väl 10 (konstiga?) fakta om mig. Finns nog en hel del mer skumma faktan om mig faktiskt xD Men thats for another time.

Nu måste jag fortsätta träna på min Oral (den suuuuuuuger, men nu får de vara så)
Puss

Kommentarer
Postat av: D-Man

Äsch du behöver ju inte vara kortare. Rätt bra längd tycker jag:o Och det där med bebisar tycker jag med också typ så det är inte konstigt:p

2011-01-26 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0