Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Svårt. Jag kan inte påstå att jag längtar efter att träffa någon speciell alls just nu. Bara min katt, Mira.



Jag har faktiskt inte en aning vem jag vill träffa just nu.
Nån vettig människa att prata om en del saker med? Nån som lyssnar och inte avfärdar allt jämt.
Eller så håller jag bara på Mira. Tror jag nästan att jag gör. Mira får det bli, även om hon inte är en person (eller?)





I övrigt har dan varit okej. Oralen gick bajs men så får det vara helt enkelt. Och på biologin lyssnade vi på nån tant om kost. Sen slutade jag. Helt okej. Nu ska det bli WL2 plugg för sista gången och sen en lugn eftermiddag, med en bra bok eller film. Kanske dags att läsa om Eragon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0