Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Hmm den var ganska svår. Jag tror jag mest faller för den lite nördigare typen. Typ datanörd, tvspelsnörd. Har en känsla av det iallafall :P
Och sen tror jag att jag har en tendens att inte falla för killar som är värsta supertränade eller bara skinn och ben. Man vill ju ha lite att ta på ^^. Iallafall vill jag det :)
Killen ska vara snäll, ha en bra personlighet, våga visa känslor, bry sig om hur jag mår, vara ansvarsfull och inte vara så jävla omogen.
Kläder spelar ingen större roll, men det skadar ju inte att vara snyggt klädd liksom :P
Sen om killen äger ett par snickarbyxor och vill ha dom på sig så är ju det absolut inget minus ;)

hahaha vilka demands man har ibland. Fast självklart är det inget av det där som betyder nått, utan det som betyder nått är att man gör varandra lyckliga och att man trivs med varandra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0